بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انواع مدل های کولر گازی ال جی کدامند؟

انواع مدل های کولر گازی ال جی کدامند؟


کولر گازی ال جی از جمله محصولات پرطرفدار شرکت ال جی می باشد که از تکنولوژی های برتر روز دنیا و بالاترین کیفیت برخوردار است. قیمت مدل های کولر گازی ال جی نسبت به کیفیت آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در ادامه برخی از انواع مدل های کولر گازی ال جی و مشخصات هرکدام از آنها را توضیح خواهیم داد.

کولر گازی ال جی نکست تایتان مدل NT247SK3: این کولر مجهز به سیستم good sleep می باشد که بهترین دما و راحتی را در زمان خواب ایجاد می کند. این نوع کولر همچنین مجهز به سیستم تمیز کردن خودکار است و از ایجاد باکتری جلوگیری می کند. قدرت پرتاب باد این مدل تقریبا 13 متر می باشد.

کولر گازی ال جی نکست تایتان مدل NT187SK3: این کولر مجهز به سیسمتی است که باعث عدم عبور بو های نامطبوع و نیز مواد مضر می شود. قدرت خنک کنندگی این مدل کولر به نسبت بالا است و هوای مطبوعی را ایجاد می کند. این کولر دارای نمایشگر مصرف انرژی است و مصرف برق پایینی دارد.

کولر گازی ال جی نکست فایتینگ مدل NF189SQ1: گاز مورد استفاده در این دستگاه گاز R410A می باشد و و با دارا بودن سیستم اینورتر مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. این مدل کولر ال جی دارای سیستم گرمایش و سرمایش فوق العاده قوی بوده و برای مساحت های تقریبا 25 تا 35 متر مناسب می باشد.

کولر گازی ال جی نکست فایتینگ مدل NF189SQ1

کولر گازی ال جی تایتان بیگ مدل TB307SK1: این مدل از کولر های اینورتر ال جی قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارد که بسیار مناسب است. این کولر از ظرفیت سرمایشی و گرمایشی برخوردار بوده و دارای فیلتر گرد و غبار است و با قدرت سرمایش بسیار بالا طرفداران بسیاری دارد.

کولر گازی ال جی تاتیان آرت کول مدل AV096MTQ: این مدل کولر دارای قابلیت گرمایش و سرمایش می باشد و صدای بسیار کمی دارد. قدرت پرتاب باد این نوع کولر 10 متر است و جهت پرتاب باد به صورت کاملا اتوماتیک می باشد. فیلتر استفاده شده در این نوع کولر ضد آلرژی و حساست بوده و گاز استفاده شده در آن R410 می باشد که یکی از بهترین انواع گاز های کولر گازی و کاملا سازگار با محیط زیست است.

دیگر مدل های کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی M13AJH-SJ2

کولر گازی ال جی M19AKH-SK2

کولر گازی ال جیM24AKH-SK2

کولر گازی ال جیLSN303HLBV



منبع: https://sarmagrma.com/product-category/wall-cooler/lg-wall-cooler

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده